سمفونی ریتم برتری در کسب و کار

میخواهیم در یک ارکستر سمفونی که در حال پخش است برای معنای ریتم برتری در کسب و کار الهام بگیریم.


در راهروهای شلوغ کسب و کار، جایی که رویاهای موفقیت رقص پیچیده خود را به نمایش می گذارند، ریتمی وجود دارد ، یک ریتم که جلب توجه می کند. ضربان قلب برتری، که کسب و کار را به سمت اوج خود هدایت می‌کند.

بخش نخست سمفونی

در اولین نور سپیده دم، سمفونی که شروع می شود، رهبران جمع می شوند، قلب ها همسو می شوند میتوان لبخندی بر روی لبانش دید که انگار چشم انداز موفقیت سمفونی کسب و کار خود را می بینند.  رهبر کسب و کار یک فانوس دریایی بسیار درخشان، برای هماهنگ کردن در روز و شب در دست دارد.

گروه کر: هماهنگی با مشتریان
مشتری می خواند، “گوش کن”، ملودی آنها واضح است، “از انتظارات ما فراتر برو، هر ترسی را پاک کن.تغییر ذائقه ما را ببین” و بنابراین، رهبر کسب و کار به سمت این درخواست به طور هماهنگ می رود، ایجاد تجربیات جدید را به نُت خود اضافه می کند.

بخش دوم سمفونی

معیارهای مشتری شناخته می شود، معیارها، مانند نت های موسیقی آهنگ را تنظیم می کنند – کارایی، کیفیت، سرعت، دقت – آنها در هم تنیده می شوند، همانطور که تیم ها در طراحی و شکل گیری این معیارها نقش خود را بازی می کنند، سمفونی کامل می شود.

رقص سازگاری

به تغییرات توجه کنید. به تهدیدها و ضعف های خود در کسب و کار توجه کید. به نرخ ریزش مشتریان توجه کنید. آنها را در سمفونی ها دعوت کنید. بازارها تغییر می کنند.

گروه کر: هماهنگی با مشتریان (تکرار)
مشتری می خواند، “گوش کن”، ملودی آنها واضح است، “از انتظارات ما فراتر برو”

_____________________________________
کارآفرین عزیز، ریتم برتری تنها شعار برند آکادمی CRMنیست. بلکه ریتم شما مهم است. امیدواریم که که کسب و کار شما با ضربان برتری به اوج گرفتن خود ادامه دهد.

 

در این باره مطلب دیگری در وب سایت هست، در این رابطه بیشتر بخوانید.

این نوشته در CRM&CX ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *