ریتم برتری در کسب و کار

 

“ریتم تعالی” در تجارت یک مفهوم حائز اهمیت است. ریتم برتری یا “Excellence Rhythm” نشان دهنده تلاش مداوم یک تیم حرفه ای برای برتری مستمر است، مانند ضربات ریتمیک آهنگ و یا ضربات منظمی که در ورزش Dragon boat وجود دارد، که تداعی کننده موفقیت می شود.

معنای “ریتم برتری” در زمینه کسب و کار چیست؟

بهبود مستمر: برتری یک دستاورد یک شبه نیست. این ریتمی است که نیاز به اصلاح مداوم دارد. کسب و کارهایی که از این ریتم استقبال می کنند بر بهبود مستمر تمرکز می کنند. آنها فرآیندها را تجزیه و تحلیل می کنند، بازخورد جمع آوری می کنند و برای بهبود محصولات، خدمات و عملیات خود از بازرخوردها استفاده می کنند.
رویکرد مشتری محور: ضربان قلب هر کسب و کار موفقی مشتریان آن هستند. ریتم برتری و تعالی در کسب و کار شامل درک نیازهای مشتری، توجه به تجربه مشتری و ایجاد روابط پایدار است. که یقینا فراتر از انتظارات مشتری است.
استانداردهای کیفیت: کسب و کارهای دارای ریتم برتری، استانداردهای بالایی را برای کیفیت تعیین و حفظ می کنند. آنها کیفیت خود را به خطر نمی اندازند. خواه کسب و کار یک محصول، یا خدمات و یا حتی یک ارتباط باشد، آنها ثبات و برتری خود را مداوم حفظ می کنند.
کارایی و اثربخشی: یک کسب و کار تولیدی کارآمد، مانند یک پیروزی قاطع، بهره وری را به حداکثر می رساند و در عین حال ضایعات را به حداقل می رساند. ریتم برتری یعنی بهینه سازی فرآیندها، استفاده عاقلانه از منابع، سرمایه های انسانی و دستیابی موثر به اهداف.
سازگاری: چشم انداز کسب و کار زمانی تکامل می یابد که یک شرکت با تغییرات سازگار شود. چه پیشرفت های تکنولوژیکی، چه تغییرات بازار یا ترجیحات مشتریان، آنها چابک می مانند و ریتم خود را بر این اساس تنظیم می کنند.
مانند یک رهبر عمل کنید: رهبران ریتم را برای کل سازمان تنظیم می کنند. تعهد آنها به برتری بر دیگران تأثیر می گذارد. یک رهبر عالی ارزش ها، اخلاق کاری و فداکاری را که از تیم خود انتظار دارند را تجسم می بخشد.

در پایان باید بگویم که “ریتم برتری” فقط شعار برند آکادمی CRM نیست، بلکه راهی برای دستیابی به تعالی در کسب و کارها و ارتباطات است؛ که این مهم با توجه و مشارکت کارمندان، مشتریان و سهامداران طنین انداز می شود. وقتی همه به یک ضرب حرکت می کنند، اتفاقات قابل توجهی رخ می دهد!

شما می توانید با پیروی از منابع علمی و مدیریتی به روز در کسب و کار که ما در وب سایت ACADEMY CRM ارائه می کنیم، به برتری و ریتم برتری و ضربان مهارت دست یابید.

دکتر احسان ابراهیمی

نویسنده CRM آکادمی

این نوشته در CRM&CX ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *